Eureka Ume

Straight grain An bracht opnieuw een parel van een patroon uit.
Maar zoals wel vaker de laatste tijd hebben we pech omdat we buiten de aangeboden maten vallen.
Plots viel me wat te binnen.
Emma en Mona passen nog perfect in de Tinny-maten. 
Dus mailde ik naar An met de vraag hoe Ume tailleert en een uurtje of twee later was ik al bladen aan het plakken.
😃😃😃
Ik maakte de grootste maat en die zit als gegoten.


We kozen voor de optie polosluiting en spitse kraag, korte mouw met pijltje.
Ik volgde netjes de handleiding en vond de manier om de ronding om te zomen GENIAAL.


 Ik maakte de jurk in jeans. 
Een basic waar ik twee meisjes gelukkig mee maak.






Patroon Ume
stof "de strik" Ledeberg

Reacties

  1. Perfect, gewoon! Op grote meisjes ziet dat er ook zo leuk uit! Blij voor jullie dat ze nog in de grootste maat geraken. Ik denk dat we An eens moeten vragen om die te vergroten naar damesmaten ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zou dat niet geweldig zijn?

      Verwijderen
    2. Dat zou helemaal geweldig zijn 😉 zeker nu ik deze versie zie

      Verwijderen
  2. Die is echt super ... deze zou Geike ook top vinden... je geeft me weer inspiratie Griet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hemdsjurkjes zijn niet zo mijn ding, maar wel perfect tienermateriaal! En dat hoekje onderaan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect vind ik deze. En ik zou net dezelfde willen voor mezelf! Zo cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooier dan mooi. Ik ben jaloers op Mona!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien moet je deze eens passen hier. Ik denk dat je er ook in kan!

      Verwijderen
  6. Zo mooi! Ik ben wel curieus welke maat jou meisjes nu aanhebben. Misschien dat ik dan overweeg om het toch te kopen om zo'n mooi kleed te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ola
    Dat opent perspectieven voor mij...
    Ik denk dat ik een hetzelfde stofje een hemd voor mijn bomenman maakte...
    Heerlijk tienermateriaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!