Site van het jaar 2012

Is het al tijd voor lijstjes?
Is het al het moment om te mijmeren over wat was en wat nog komt?

Laat ons zeggen dat 2012 voor ons memorabel was.
In 2012 werd ik juf van mijn eigen kindertjes, leerden de meisjes alleen spelen, mochten ze voor het eerst alleen naar de speeltuin, lustten ze meer eten aan tafel, gingen ze mee uit tot diep in de nacht...
Het was dat jaar dat ik geweldige kansen kreeg.
Het boek was daar eentje van.

En als kers op de taart werden we genomineerd voor site van het jaar 2012.



Misschien kom jij hier graag lezen en wil je ons blij maken met jouw stem!


☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺


Reacties

  1. Leuk! en gefeliciteerd vast met de nominatie!

    Je kunt pas vanaf 12 u vandaag stemmen zag ik al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!
    Maar we moeten idd even wachten om te kunnen stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor de link! Ik heb enkel op de paspelpoezen gestemd. Dat zijn nog gewone bloggers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn mijn vriendinnen! Dankjewel! Ze verdienen het!

      Verwijderen
  4. De procedure doorlopen en gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gestemd! Jij bent met stip mijn favoriete blog-madam! Op de tweede en derde plaats stemde ik voor mamasha en de paspelpoezen want op die blogs vond ik al leuke tips voor patroontjes (paspelpoezen) en vaak een goeie uitleg met veel foto's (mamasha). Benieuwd wie er wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. graag voor zo'n lieve madam als gij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gestemd voor u en oon. Jullie verdienen dat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voila, één stem extra in 't potje! Ik wou bij de naaiblogs wel iedereen nomineren, helaas werd de keuze beperkt tot 3 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Done! In één bepaalde categorie vond ik wel bijzonder moeilijk me tot 3 te beperken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moest de hele procedure van registreren enzoverder er niet bij zitten dan stemde ik graag op jou! (dat viel echt tegen, ik doe dat gewoon niet graag, mijn e-mailadres geven op sites)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!