boekfoto's

Lies en ik maakten een hele zomer spulletjes die we jullie nog niet mochten tonen.
Boekspulletjes en boekkleertjes.
Af en toe krijgen jullie nu dus foto's te zien die niet meer overeenkomen met de temperaturen buiten.

Mona toont hier de I-padhoes van p 126.
Gemakkelijk aan te passen aan het formaat van de laptop.
(stof Vermiljoenshop)


Emma draagt de jurk van p 78.
Linnen verwerkt niet zo gemakkelijk, maar het valt des te mooier.


Wat een toeval, maar de sokken van Emma pasen perfect bij het kussen van p 110 
en bij de tas van p 120.
(stof Stoffen Van Leuven)


Ik vertelde jullie ook al over model Gust.
Wel, op deze link kan je al een foto van hem zien.


Ik zocht in mijn omgeving jongens voor het passen van de kaptrui van p 22.
Hier zie je de versie met kraag.
(stof ergens in Wakken)




En hier de versie met kap.
(stof Stoffen Van Leuven)






Pas toen Lies en ik zelf op het witte doek stonden, 
beseften we hoe moeilijk de opdracht van een model is. 





Reacties

  1. die foto's zijn werkelijk prachtig! En dat is inderdaad niet makkelijk, zo poseren. Wij deden het ooit met de hele schoonfamilie, een helse opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe meer mensen tegelijk op de foto, hoe moeilijker :-)

      Verwijderen
  2. het ziet er echt veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die trui in die stof van Wakken! Prachtig. Die ligt hier ook nog steeds. Ik maak 'm gewoon achterna denk ik ;-) En voor de kaptrui plan ik een sponsen versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het boek is echt prachtig. Ik ben zelf 16 en maak sinds kort rokjes voor mijn zusjes van 4(bijna 5) en 8, maar nu zouden ze ook al graag kleedjes hebben en daar is jullie boek ideaal voor! Na het bekijken van het boek heb ik al een hele wachtrij van dingen die ik graag eens zou maken. Ik denk dat er 2 zeer blij gaan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 16? Ha, leuk, nog een naaiende tiener :-) En ik wacht vol ongeduld (dat hier alleen maar vergroot wordt...) op de Boekenbeurs!

      Verwijderen
  5. zo leuk seg, ik koop vaak naaitijdschriften, dus jullie boek moet ik zeker ook hebben, past mooi bij die twee andere heel leuke boeken... ;-)
    (en nu wacht ik ongeduldig op de levering via Riet!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's van mooie kindjes in mooie ontwerpen !
    het zal wel heel moeilijk geweest zijn om een keuze te maken van de foto's die in het boek mochten.
    proficiat van een trotse moemoe !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de foto's zien er alvast veelbelovend uit. Ik wacht vol ongeduld tot mijn exemplaar in de bus valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het boek sinds gister en ik ben er heel erg blij van geworden! Vooral de patronen van de kleedjes.
    Eigenlijk is het een echt koopje, zoveel patronen en goeie uitleg voor kleine 20 euro...!!!
    Grote proficiat aan jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met jullie boek, heel mooie foto's. Ik heb al een paar foto's gezien maar het boek heb ik nog niet in mijn handen gehad. Zal ik zo vlug mogelijk doen. Ik ben natuurlijk benieuwd naar. Het ziet er echt vell belovend uit. Veel succes voor mijn collega's auteurs van het boek Stof voor het durf zelvers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lies de graef31 oktober, 2012

    Ht boek ligt constant in handbereik bangelijk goe rn goe uitgelegd chspeau aam iedereen ik zou zeggen applaus mr da ga mie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteren naar Herzele gereden. Boek bij Raaf en Vos gaan halen ... enne mij uit pure nieuwsgierigheid ergens langs de kant gezet om het snel snel eens te doorbladeren :-). Heel geslaagd, het totale plaatje (de foto's, de modellen, de stijl, ...); Dikke proficiat, je moet het maar doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gisteren het boek gezocht in de boekenwinkel, maar toen hadden ze de dozen nog niet uitgepakt. Vandaag dus weer een tochtje naar de winkel, en ja hoor, missie geslaagd! Kaptrui en kleedje staan hoog op m'n to do verlanglijstje, het ziet er super uit. Merci alvast voor de leuke patronen, de inspiratie en de ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Morgen hier een 'personal delivery'... Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kocht het boek vandaag, echt, het is prachtig! Hele schone foto's en -oef- grote maten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi wat jullie hier weer laten zien... het is een bruikbaar boek... ben er zeker van dit boek komt in de top 10!!!

    Inderdaad... veel patronen voor 20 euro!

    Begin al maar na te denken over deel 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. op het kerstlijstje of toch vrijdag naar de winkel? Dilemma!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woensdag het prachtige boek gekocht! Ik ben er heel blij mee. Ik ben wat lang blijven staan aan het rode licht toen ik door het boek aan het bladeren was! Ik heb veel zin om de kaptrui te maken en vroeg me af of dit ook doenbaar is met een gewone naaimachine?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het wel! Je zal de naden dan stikken met een stretchsteek of eens proberen met de tweelingnaald. Succes!

      Verwijderen
  18. Het ziet er een heerlijk boek uit. Ben erg benieuwd! Ik vraag me ook af of er voor bepaalde kledingstukken ook volwassen maten voorzien zijn op het patroonvel. Zouden jullie me een antwoord kunnen geven op die vraag? Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ondertussen jullie prachtige boek ook al. Ben nieuwsgierig waar in Wakken je die mooie stof haalde ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vraag het me ook af, maar ik denk dus in dat winkeltje waar de stoffen van vloer tot plafond opgestapeld liggen. Het schijnt een heel slordig ouder meneertje te zijn, maar hij weet alles liggen...ik denk dat het er retro uitziet dat stofje maar gewoon echt oud is

      Verwijderen
  20. Heb je voor die KAPTRUI een overlockmachine nodig? Of kan je 't ook met een gewone naaimachine?
    (Wat is de kleinste maat ervan?)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bij de trui met kraag (in blauw) staat: stof ergens in Wakken. Is dat dan echt van dat stoffenwinkeltje waar de rollen stof opgestapeld liggen van vloer tot plafond? Ik passeer er dagelijks maar durfde nog niet binnen te gaan. Hebben ze mooie (retro, maar dan echt oude) stoffen?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben blij dat ik het boek al in mijn bezit heb! Ik maakte enkel het wikkeldeken, maar eens ons meisje zal geboren zijn en ze (snel) zal groeien, maak ik zeker heel veel uit het boek! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!