ik recykleer op de valreep



Een ganse stapel stofjes liggen klaar om herbruikt te worden, te kleine rokken, gordijnen, oude soepjurken...
En dan valt de recykleerweek net in de drukste periode van het jaar, voor mij althans.
Ik probeerde vorige week een eigen patroon en dat zag er best oké uit.
Daarom knipte ik iets zekerder in deze trui.


Er scheelde wat aan het model, en hij was niet meer te gebruiken als grotemensentrui. Maar de stof is zo mooi.
En dus werd het een minitrui.







Het rokje zag u ook al.

"Wil je er zwanger uitzien?" vroeg hij toen ik dit topje aanhad. En toen nam ik de schaar en maakte twee onderbroekjes.
De zomer was toch niet zo warm :-)

Reacties

  1. alweer schoon gemaakt! Ik ben jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai zeg, die stofkes, die modellekes. Allemaal zo mooi. Waarom kan ik zoiets niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joppe, misschien nog niet? Geduld en veel oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig truitje! Heel leuk met dat oranje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat truitje! waw! en heb blijkbaar vandaag onbewust jouw blogtitel gekopieerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooie stofjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amaai echt een tof modelleke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat stofje wordt nog mooier met oranje boorden! Je maakt zulke mooie kleding dat ik het toch ook eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. STOP! Dat truitje! Werkelijk super schoon. Man, Griet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi truitje, en een tof rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het resultaat mag er zeker zijn. Ik laat de recycleerweek nog even aan mij passeren. Ik worstel nog met de eenvoudige dingen en heb bovenal serieuze boel met mijn naaimachine. Dinsdag gaan we op pad voor een nieuw exemplaar. Alle tips zijn welkom op
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MooiMooiMooi! Ik kan het niet genoeg zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Man man ik stel mij dezelfde vraag als Joppe: waarom kan ik dat niet? Ik ben zwaar jaloers op jouw naaigave!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat truitje is zo mooi...de oranje boorden passen er gewoon perfect bij! Het zou ook een leuk modelletje zijn voor grote mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Emma ziet er zoooooo mooi uit in dat truitje (nu ja anders ook ze ma die kleuren staan haar heerlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, echt heel heel heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wooooooooooooooow!
    3 bollekes volgens mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!