Even een grapje tussendoor.


Reacties

  1. Die bovenste!! Hihi die gezichten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, 3 keer per week dat betwijfelijk ik aan die haar gezicht te zien :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woehahahahha!!!!!!
    Is deze dag 1 van de 3??
    geniet ervan!!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tweede kaart kreeg ik van mijn collega's voor ons huwelijk, het is de enige kaart die hier nog ophangt, ik vind ze echt grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lach me nog steeds een breuk telkens ik ze zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik heb er zo ook een paar liggen. "God ziet alles, maar de buren nog meer." Met twee oude wijvekes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil die onderste als trouw-uitnodiging. Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!